Serwis czynny jest w godzinach

8:00 - 15:00

od poniedziałku do piątku

Kontakt do serwisu maszyn do szycia i overlock:
tel: 48 360 91 40 wewnętrzny 24, 26, 28
tel: 48 360 94 32 wewnętrzny 24, 26, 28
e-mail: serwis.maszyny@arkaagd.pl

Kontakt do serwisu dużego AGD i sprzętu gazowego:
tel: 48 331 13 10
e-mail: serwis.agd@arkaagd.pl

I

Instrukcja jak zareklamować uszkodzony sprzęt.

Dotyczy osób prywatnych:

  1. Zapoznać się z warunkami gwarancji, skontaktować się z odpowiednim działem Serwisu Centralnego ARKA AGD Sp. z o. o., ul. Strycharska 4, 26-601 Radom,
    po skontaktowaniu się uzyskacie państwo odpowiednie informacje dotyczące reklamowanego urządzenia oraz instruktaż obsługi, sprawdzania i dalszego postępowania.
  2. Aby wezwać kuriera w celu przekazania wadliwego sprzętu do serwisu należy zalogować się na stronie firmy kurierskiej DHL : https://arkaagd.dhl24.com.pl/przesylka-serwisowa    i postępować zgodnie z instrukcjami na stronie.
  3. Urządzenie zapakować tak, aby nie uległo uszkodzeniu w trakcie transportu ( zaleca się zapakowanie reklamowanego urządzenia w oryginalne opakowanie z wkładkami styropianowymi. Jeżeli nie posiadają państwo oryginalnego opakowania należy urządzenie włożyć do odpowiedniego rozmiaru kartonu, przestrzeń między kartonem, a urządzeniem wypełnić np: starymi gazetami, folią itp. tak aby reklamowany sprzęt był unieruchomiony i nie dotykał bezpośrednio ścian opakowania ). Do środka opakowania należy włożyć dowód zakupu lub jego kopię (paragon ,  fakturę, kartę gwarancyjną z datą sprzedaży), opis uszkodzenia oraz dokładny adres nadawcy z numerem telefonu.
  4. Wysyłka i zwrot jest na koszt serwisu „ARKA AGD sp. z o.o.” wyłącznie przy wysyłce zgodnej z punktem 2 i 3. .Od kuriera otrzymacie państwo list przewozowy, który będzie dowodem wysłania urządzenia do serwisu.
  5. Sprawne urządzenie zostanie bezpłatnie odesłane na Państwa adres.
  6. W przypadku gdy nie będą dotrzymane warunki ujęte w powyższych punktach, naprawa jak i wysyłka w obie strony będzie na koszt nadawcy.


Dotyczy sklepów i sieci sklepów
:

  1. W pierwszej kolejności skontaktować się z odpowiednim działem Serwisu Centralnego ARKA AGD Sp. z o. o., ul. Strycharska 4, 26-601 Radom,
    Po skontaktowaniu się uzyskacie państwo odpowiednie informacje, dotyczące reklamowanego urządzenia oraz wstępny instruktaż obsługi, sprawdzania i dalszego postępowania.
  2. Aby wezwać kuriera w celu przekazania wadliwego sprzętu do serwisu należy zalogować się na stronie firmy kurierskiej DHL : https://arkaagd.dhl24.com.pl/przesylka-serwisowa    i postępować zgodnie z instrukcjami na stronie.
  3. Urządzenie zapakować tak, aby nie uległo uszkodzeniu w trakcie transportu ( zaleca się zapakowanie reklamowanego urządzenia w oryginalne opakowanie z wkładkami styropianowymi. Jeżeli nie posiadają państwo oryginalnego opakowania należy urządzenie włożyć do odpowiedniego rozmiaru kartonu, przestrzeń między kartonem, a urządzeniem wypełnić np: starymi gazetami, folią itp. tak aby reklamowany sprzęt był unieruchomiony i nie dotykał bezpośrednio ścian opakowania ). Do środka opakowania należy włożyć dowód zakupu lub jego kopię (paragon ,  fakturę, kartę gwarancyjną z datą sprzedaży), opis uszkodzenia oraz dokładny adres nadawcy z numerem telefonu.
  4. Wysyłka i zwrot jest na koszt serwisu „ARKA AGD sp. z o.o.” wyłącznie przy wysyłce zgodnej z punktem 2 i 3. .Od kuriera otrzymacie państwo list przewozowy, który będzie dowodem wysłania urządzenia do serwisu.
  5. Sprawne urządzenie zostanie odesłane na podany adres.
  6. W przypadku gdy nie będą dotrzymane warunki ujęte w powyższych punktach, naprawa jak i wysyłka w obie strony będzie na koszt nadawcy.